גליה אסתרלית – יועצת חינוכית, תואר שני (.M.S), משנת 2001 , מטעם NORTHEASTERN UNIVERSITY BOSTON ,MASSACHUSETTS. בעלת רישיון לייעוץ חינוכי של משרד החינוך.

מעוניינים לעזור לילד שלכם?
כן, אנו מעוניינים לקבל הדרכה וייעוץ!

  רח' רמז 1. קרית טבעון 

גליה אסתרלית
יועצת חינוכית, M.S

התמחות בפסיכולוגיה יישומית, ייעוץ חינוכי

הגב׳ גליה אסתרלית, הינה בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי (2001) מטעם:
 Northeastern University, Boston, MA
כמו כן, הינה בעלת רישיון לייעוץ חינוכי של משרד החינוך

אני יועצת חינוכית, מאבחנת דידקטית ומאבחנת MOXO (בדיקת קשב), כמו כן- מטפלת בשיטת CBT. בעזרת הידע והכלים המקצועיים שרכשתי לאורך השנים, בשילוב שיח משותף עם המטופל, אני מאפשרת לילדים מגילאי הגן ועד התיכון לחוות הצלחות בתחומים החברתיים והלימודיים. נוכחתי לדעת שהמרת תסכול בהצלחות היא המפתח לחיזוק הביטחון, בניית דימוי עצמי גבוה ושיפור ההישגים בלימודים ובתחום הרגשי- חברתי. מבדק MOXO נועד הן לילדים, בני נוער, סטודנטים והן למבוגרים.

כלי האבחון המגוונים העומדים לרשותי הם האבחון הדידקטי ומבדק MOXO. אבחון דידקטי מסייע במיפוי ואפיון של לקויות למידה. במהלך האבחון נבדקים כישורי קריאה, הבנת הנקרא, כתיבה, זיכרון, וארגון. כמו כן יעילותן של יכולות קוגניטיביות, כגון: תהליכי חשיבה ועיבוד מידע. בעזרת מבדק קשב- MOXO נבדקת את יכולתו של הנבדק בארבעה פרמטרים: קשב, תזמון, אימפולסיביות והיפראקטיביות.

במסגרת הפגישות אתאים את התהליך הטיפולי המתאים ביותר עבור ילדיכם. כמו כן, אעניק סל כלים שיסייע בהתמודדות עם האתגרים העומדים בדרככם באופן יעיל ומוצלח. חשוב לי לייצר בהירות לגבי התהליך, ולכן במפגשים עמי תקבלו הסבר מקצועי ומעמיק על הקושי של הילד, המשמעויות שנובעות ממנו ועל השלבים הכלולים בטיפול.

רקע:

  • מורה מתמחה באבחון דידקטי ושיפור תפקודי למידה.
  • חברה ותיקה באגודת היועצים החינוכיים בישראל.
  • בוגרת מרכז ניצן (אגודה לקידום ילדים לקויי למידה).
  • בוגרת ״אורנים״, התמחות בחינוך מיוחד (גיל הרך, יסודי וחט״ב).
  • מורה מוסמכת בכירה, בעלת תעודת הוראה.
  • בעלת תואר ראשון ושני בלשון וספרות רוסית מאוניברסיטת מוסקבה.

 

ידע וניסיון בתחומים:

  • התבוננות והבנת תהליכים פנימיים וזיהוי חזקות אישיות של המטופל/ת.
  • הקניית מיומנויות למידה.
  • סיוע ותמיכה בהבנת התהליכים במסגרת בתי הספר/ גני הילדים/ מסגרות מיוחדות ועוד.
  • פגישות עם הורים וילדיהם והבנת האתגרים עמם הם מתמודדים.
  • שימוש בחזקות אישיות כמנוף לצמיחה אישית ומקצועית.
  • מודעות לכוחות מעכבים ומקדמים בזיקה לחזקות אישיות.
דילוג לתוכן